oj

satt å räknade lite....d ju över 8 mån sen jag var här sist.........d har ju hänt en del sen dess...var tar tiden i vägen???
ena stunden sitter man å gnäller på att tiden kryper å andra stunden undrar man var den tar vägen..vilken paradox!!!


har i nu läget varigt tillsamans med min sambo i snart 7 månader...bor inte i staden längre ; utan långt ute på bystan,
har både hästar,hundar,katter och...hummm getter...
stormtrivs med min flickvän å hennes son
d e så lungt å skönt när man kommer hem från jobb...inga syrener..inga jobbiga bilar...besvärliga grannar...ingen stress...inga krav..måste inte se ut på ett visst vis..

FAN jag saknar ju allt d  : (

man kan ta mig från storstan... men fan inte storstan från mig.....jag är å för blir ett betongbarn...men jag vill inte byta bort d jag har idag... : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0