rehab

Har precis påbörjat ett sparpaket utan dess like..i 6 mån, finns de inte utrymme för onödiga utgifter, inga små köp, eller stora köp för den delen ,inga ny bilar men framförallt påbörjas avgiftning av nikotin ( ja jag måste oxå sluta röka )allt för att kunna uppnå mina ny mål...Inom 2 år lägga handpenning på MITT hus, avansera å klättra upp på stegen karriärsmässigt, men framförallt påbörja min mentala rehab(om 6 mån) bryta den destruktiva brist av empati,sympati och kännslor 
Å nu e d pågång!!
Den första pengen är sparad,1 ask cigg på 2 dagar istället för 2 askar på 1 dag,jag har börjat skriva av mig, fått det som finns inom mig på print ,så jag kan läsa hur fan d står till i mitt huvud igentligen..inte mycket men de något iallafall.. vägen är lång å troligtvis ganska brokig, men jag kan ärligt talat säga att detta är vad jag vill å detta e vad jag ska..här finns inga spel, inga komplotter , inget annat än brutal ärlighet , jag skulle vilja säga att detta nya tankesätt beror på bara ett "smultron" men den största anledningen e jag har äntlige fått igen av min egen behandling
å d ska jag ärligt säga va fan inte ball men inte destu mindre väl förtjänt ..
Den stora fråga är ju igentligen hur jag ska kunna övertyga min omgivning om att detta är på riktigt och att det inte för att manupilera någon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0