åter igen

Hur länge ska jag palla hålla uppe denna jävla fasad att allt e som det ska..jag landar alltid på mina fötter, men va fan händer ?? hur länge ska jag falla innan jag totallt kraschar i asfallten...ärligt talat,just nu e d bara min dotter som håller mig uppe , vill inte vara självisk å lämna henne ensam (å nä jag e inte självmordsbenägen)..men just nu vill jag bara försvinna,gå upp i rök,byta identitet...6 mån. me bara motgångar börjar träta lite på humöret,orkar inte ens ta hand om mig sj,haha tur att man e så ytlig å fåfängd att man gör d ändå .jag vet att allt man gör kommer med en motsatts men kom igen ,men allt detta, nä inte fan har jag varit ett sådant as eller e jag så uppe i mig sj att jag inte kan se hur jag behandlar andra ,eller e d bara så att efter 18 år på grönkvist kommer en lika lång period me motgångar?hoppas detta bara e en jävligt lång prövning på hur jag hanterar kriser för att kunna bli en bättre människa, d måste ju vända någon gång.d värsta av allt ,d känns som om att mitt barn inte vill bo hos mig,..skulle ju vara gräddet på moset , tre krashade förhållande ,totallt kvaddad ekonomi,å en dotter som jag älskar mer än livet sj inte vill bo hos mig, ja d skulle vara något...den här neråt spiralen påverkar tydligt mitt sätt att vara , jag sluter mig mer å mer,jag gör inget , tar inte tag i saker, bryr mig inte om något , e sur ,likgiltig, allt d som jag inte igentligen är,jag är super social ,drivande ,uppfinningsrik,å framför allt..alltid positiv,jag vill bli d igen..e trött på att vara negativ , å inåtslutande,men ärligt talat hur ber man om hjälp när man e mer envis å stolt än något annat...jag har fan ingen koll längre..jag behöver hjälp..ångest

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja hjälp behöver du.....
Och jo du har varit ett stort as och nu biter det tbx i röven på dig.
Du har behandlat vänner och folk som brytt sig om dig-som älskat dig, som skit! de har du trampat och spottat på.
Jag kan bara hoppas att du lärt dig en läxa av din svåra tid och att du blir mer omtänksam och tänker mer på hur du behandlar folk runt omkring dig.

Svar: oj visste inte att någon läste mina inlägg..men måste fråga vem du e...å för att svara på din förhoppning..ja så sakta går d å d hållet
nicklas

2013-07-04 @ 18:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0