åter igen

vad ska man säga ..satt å läste i genom mina innlägg ..deprimerande läsning..å d värsta är att saker o ting inte har ändrats så mycket sedan då...mer än till d sämre ..detta år går nog fan till historian som det sämsta någonsin...börjar lite bra i slutet på förra året med att träffa en ny tjej som är hur trevlig som helst..vi börjar dejta å d flyter på som d ska ..tyvärr så hade jag inte avslutat me sussi riktigt (vi var väl svävande i hur vida vi skulla avsluta eller inte) ..vilket som sussi tar kontakt med min fling å förklarar för henne hur läget ligger till ,var på båda ställer ett ultimatum..välj en av oss..ångest..jag väljer min fling..men har problem att släppa sussi ..hon e ju trots allt min dotters mamma..hur som helst d hela slutar med att jag står ensam (förvånad..nopp)..tappar kontakten med min fling..ett par v. senare e d dags igen.. hittar en ny tjej som får mitt hjärta att slå dubbelt..sussi får reda på d å gör samma sak igen ..fast denna gång fungerar inte hennes taktik.å jag tappar all kontakt med min dotters mamma ( inte bra).dejtar denna tjej i några v, å allt bara faller på plats å allt fungerar ..då gör hon slut med mig..varför ?? jo för hon blev rädd av att känna så starkt så fort..vilket som i tre v, var jag ett vrak ..då kommer nästa slag.min bil rasar och måste köpa nya broms backar och broms skivor runt om pluss att jag blir långtids sjukskriven för tennisarmbåge..men så ringer den här flickan å förklarar för mig att hon saknar mig å förstår att vi hör i hop..jag låter mitt hjärta styra istället för mitt sunda förnuft och ger henne en ny chans..vilket kortfattat slutar i en ny krash..det enda bra just nu e att jag har börjat prata med sussi igen och där finns ingen kemi mellan oss längre bara ren vänskap inget annat :)..så nu kanske d vänder...nä..nästa smäll blir min ekonomi..efter sjukskrivningen blev lönen alltannat än bra fick inte ens pengar att täcka räkningarna..ångest..har börjat prata med en ny tjej men har en liten känsla att hon inte e så pigg på att fortsätta att prata mer..har ju som bekant svårt att prata med människor på datorn..måste träffa dom på riktigt..men men ..jag landar alltid på fötterna så d gör jag väl nu oxå :)..saker å ting händer av en anledning..å ni som känner mig vet att jag inte alltid har varit "snäll" :)..btw bor fortfarande kvar på landet å vantrivs som fan...men en sak är säkert..när detta vänder ..jösses då blir d att åka av ..för vänder gör d :)..kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0