Så ja

Detta var det sista jag behöver.. Precis kommit på fötterna efter förra smällen.. Men som en yrvind kommer HON och vänder upp och ner på hela min existens.. Med sin charmiga naivitet, får hon mig att tro att det faktiskt finns hopp för mänskligheten, med sitt vackra leende,,, ja vad säga om det, finns nog inte ens ord som kan beskriva det med rättvisa,,, en jag vill ligga sidan om och bara vara, en jag vill mer än bara existerar för, hon har fått hela min kropp att vibrera av vällust,,, ett enkelt sms från henne får mig att le bredare än någonsin, men samtidigt efter ett, två och en halv timme långt samtal, får hon mig att må sämre än jag någonsin trott var möjligt, att ha henne så nära men så långt ifrån,.. Tack för att du kom in i mitt liv :-) du är det bästa som hänt mig på många år 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0