Tankarna kring

Fick berättat för mig att mina pussar saknar glöd

Satt och funderade över ett samtal jag hade för en liten tid sedan med min äldsta och bästa vän hur saker och ting har fungerat eller rättare sagt inte fungerat över alla dessa år,
jag har aldrig haft svårt att få flickvänner,tillfälliga partners,, jag har haft något av ,vad ska man kalla det hmmm en lekande lätt förmåga att anpassa mig efter mitt objekt för att få det jag vill
men efter att jag fick min dotter börjar jag att vända på steken och vill mer och mer gå för det permanenta och plockar fram dom sedan länge gömda och förtryckta känslor och väljer att blotta dessa oftare, vilket naturligtvis gör mig både glad lycklig och samtidigt väldigt sårbar , något jag skyddat mig för i över ett decennium.
Jag fann att karma hann ikapp om och om igen, något jag iofs räkna med,men lite naivt tänkte att även jag skulle nå fram..men så verkar inte fallet vara, inte än iallafall
Mina ögon, mina pussar och framför allt mina kyssar har fått många kvinnor på fall... nu är mina ögon tomma och likgiltiga,mina pussar utan gnista.. hur mina kyssar är? Är helt ovillig att ens möta en ny kvinnans läppar i öm och kärleksfull kyss..man kan tycka att komma över den största kärlek någonsin skulle motivera att söka lyckan,,,men allt oftare kommer tanken om att hoppet är borta, jag menar jag blir inte yngre, jag kommer inte ifrån min by.. och jag är obotlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0